راهنمای خرید دزدگیر
راهنمای خرید دزدگیر

یک ” راهنمای خرید دزدگیر اماکن ” باید به صورت کامل و جامع باشد. بهترین انتخاب برای تهیه سیستم حفاظتی، دستگاهی بوده که از هر لحاظ امتحان خودش را پس داده باشد؛ زیرا دزدگیر یک سیستم امنیتی برای حفاظت از خانه شما عزیزان بوده که تشخیص درست و واکنش سریع دزدگیر همچنین کار با آن، باید بسیار ساده باشد. با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را در زمینه خرید دزدگیر اماکن راهنمایی کنیم.


راهنما خرید دزدگیر اماکن

دزدگیر منزل از یک پنل مرکزی با تعدادی سنسور و انواع لوازم جانبی تشکیل شده است، که در زمان تشخیص سرقت سارق توسط سنسور ها، آژیر دزدگیر فعال و از طریق پیامک سپس تماس تلفنی با شما ارتباط بر قرار می کند.

شما عزیزان بهتر است در زمان خرید دزدگیر اماکن به چند نکته توجه فرمایید تا یک محصول خوب همچنین با توجه به نوع درخواست و نیاز خود دزدگیر خریداری فرمایید.


۱- توجه به امکانات دزدگیر اماکن

انتخاب دزدگیر مناسب، بستگی به نیاز شما عزیزان دارد. اگر به دنبال دزدگیر متوسطی هستید که بتوانید از راه دور سیستم دزدگیر را کنترل کنید، بهتر است دزدگیری را انتخاب فرمایید که بتواند با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه محل زندگی و کار را کنترل فرمایید، سپس با ارسال sms یا تماس شما از هر گونه خطر آگاه شوید.

لازم به ذکر بوده که اکثریت دزدگیر های ناشناخته به صورت جداگانه به فروش می رسند؛ و این موضوع باعث شده که نیاز شما در نظر گرفته نشود.

خرید دزدگیر های ناشناخته به این صورت بوده که باید پنل مرکزی، انواع حسگر ها، آژیر، باتری و سیستم تلفن کننده را به صورت جداگانه خریداری کنید و این کار باعث شده انتخاب دزدگیر برای شما بسیار سخت شود.

اما دزدگیر فایروال محصولات خود را به صورت پک های مختلف با انواع مدل طراحی کرده که شما عزیزان با توجه به درخواست و شرایط محل زندگی و کار بهترین نوع دزدگیر با راهنمایی کامل توسط کارشناسان مجرب خریداری فرمایید. سیستم حفاظتی فایروال دارای انواع تجهیزات مانند:

انواع سنسورهای پرکاربرد

  1. پنل مرکزی همراه با تلفن کننده خط شهری و سیم کارتی
  2. آژیر و کاور
  3. آنتن و میکروفون
  4. افزایش دهنده برد
  5. ریموت
  6. باطری
  7. پدال اعلام سرقت

هر کدام از این تجهیزات به صورت جداگانه دارای کارایی بسیار خاص هستند که به راحتی در سریع ترین حالت ممکن شما را از ورود سارق به محیط شخصی آگاه می سازند.


۲- تشخیص درست

وظیفه اصلی دزدگیر اماکن تشخیص درست خطر در زمان سرقت سارق بوده. که اگر در تایم درست نتواند شما را از خطر پیش آمده آگاه سازد، ممکن است خسارت های جبران ناپذیر به اموال شما کاربران وارد شود.

بهتر است دزدگیر منزلی را خریداری فرمایید که به هیچ عنوان بدون دلیل آژیر نزند یا به اصطلاح خطا نداشته باشد. زیرا تشخیص نادرست باعث آسیب های روانی و اضطراب به اطرافیان و شما می شود. بهتر است سیستم حفاظتی را خریداری کنید که بدون دلیل آژیر خطر نزند.


۳- واکنش بسیار سریع

از دیگر وظایف سیستم حفاظتی، واکنش و اطلاع رسانی سریع بوده که باید در زمان درست و تشخیص خطر با شما تماس بگیرد سپس شما را از خطر آگاه سازد.  سیستم حفاظتی باید در زمان تشخیص نفوذ  سارق با آژیر کشیدن همسایگان را از خطر آگاه و به آشنایان پیامک ارسال کند و آن ها را در جریان اتفاقات قرار دهد.


۴- محافظت و تامین امنیت

امروزه با توجه مشغله کاری و درگیری ذهنی بسیاری از افراد، تامین امنیت و محافظت از اموال مقداری سخت شده که سارقین از این موضوع بسیار سوء استفاده کردند و این موضوع باعث بالا رفتن آمار سرقت در سراسر کشور شده. شما عزیزان بهتر است برای تامین امنیت و محافظت از اموال خود سیستمی را انتخاب فرمایید که سالیان سال از اموال شما در برابر سارق جلوگیری کند.


۵- خراب نکردن ظاهر محیط پیرامون

امروزه ظاهر آراسته و نمای بسیار زیبا برای بیشتر شما مهم بوده که برای دکوراسیون خانه هزینه های بسیاری را می پردازید پس بهتر است با توجه به این موضوع در زمان خرید دزدگیر اماکن به سیم کشی ها دزدگیر توجه فرمایید تا ظاهر خانه در زمان نصب دزدگیر به هم نریزد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم دزدگیری را خریداری فرمایید که بدون استفاده از کابل و سیم کشی به راحتی با استفاده از یک باتری پشتیبان به بهترین حالت ممکن نصب و از محیط پیرامون شما محافظت کند.

نصب دزدگیر اماکن

۶- گارانتی و ضمانت

حتما قبل از خرید دزدگیر اماکن به مدت زمان گارانتی و ضمانت دزدگیر منزل توجه داشته باشید. دزدگیر های خارجی که برند های معتبری دارند، گاهی بنابر شرایط تحریم و برخی عوامل دیگر عمدتا فاقد گارانتی می باشند. پس خرید و نصب دزدگیر اماکن ایرانی فایروال با کیفیت قابل رقابت با برند های خارجی و ۵ سال گارانتی پیشنهاد مناسبی برای یک مشتری مصرف کننده می باشد.


۷- توجه به مکان نصب دزدگیر

قبل از خرید دزدگیر اماکن، بهتر است بدانید که چه مکانی برای نصب دزدگیر انتخاب کرده اید و به این فکر کنید که آیا این محل جای مناسب برای نصب دزدگیر بوده.

برای مثال: در هنگام خرید سیستم حفاظتی به مکانی که امکان سیم کشی وجود ندارد توجه فرمایید و باید از دزدگیر های بی سیم فایروال استفاده نمایید؛ یا از سوی دیگر مکانی که اپراتور آنتن دهی وجود ندارد باید دزدگیری را تهیه فرمایید که با خط شهری یا همان ثابت متصل شود و سرقت سارق جلوگیری کند.

پس بهتر است قبل از خرید به محیط نصب سیستم حفاظتی توجه فرمایید.


۸- توجه به مدل دزدگیر اماکن

هنگام خرید حتما به مدل دزدگیری که انتخاب کرده اید توجه فرمایید و بدانید که دارای چه قابلیتی می باشد و چه نوع سیستم هایی را پشتیبانی می کند. برای مثال دزدگیر فایروال می تواند تجهیزات بی سیم با فرکانس های ۳۱۵ از برندهای مختلف را پشتیبانی کند.


۹- جابجایی بسیار راحت

یکی دیگر از نکاتی که باید قبل از خرید دزدگیر توجه فرمایید جابه جایی بسیار راحت سیستم حفاظتی بوده. یعنی شما عزیزان بتوانید با جابه جایی از محل به محل دیگر سیستم حفاظتی به مشکلی بر نخورید و تنظیمات آن به هم نخورد.


۱۰- توجه به قیمت دزدگیر

آخرین کاری که باید قبل از خرید دزدگیر منزل به آن توجه فرمایید قیمت سیستم حفاظتی نسبت به تجهیزات آن است . ممکن است سیستمی را انتخاب فرمایید که دارای تجهیزات بسیار مناسبی و متناسب به درخواست شما نبوده اما دارای قیمت بسیار بالایی اند. ما به شما دزدگیر فایروال رو پیشنهاد می کنیم، زیرا این سیستم دارای قیمتی بسیار مناسب همراه با بهترین تجهیزات حفاظتی است که به راحتی می توانید امنیت محل کار و خانه را به آن بسپارید.


سخن آخر:

در کل می توان گفت از جمله راه های تاثیر گذار برای جلوگیری از وقوع سرقت، انتخاب و خریداری بهترین دزدگیر اماکن بوده. اما بهتر است قبل از خرید سیستم حفاظتی به نکات کلیدی که در این مطلب ذکر کردیم توجه فرمایید.