تاثیرات دزدگیر بر سرقت از منازل

تاثیرات دزدگیر بر سرقت از منازل را می توانید به وضوح حس کنید با وجود سیستم امنیتی در هر مکانی، به طرز چشمگیری احتمال وقوع سرقت را بسیار کاهش می دهد و به طور گسترده ای این موضوع باعث شده دزدگیر در میان مردم بسیار رواج پیدا کند که هشدارهای ضروری را در مورد، ورود افراد غیر قانونی و مزاحمان، به محیط پیرامون از طریق تماس و پیامک، مالکین و همسایگان آگاه می سازد.

در کشور عزیزمان تقریبا یک سوم از افراد برای منازل و محل کار خود سیستم دزدگیر اماکن خریداری  نصب کرده اند که این موضوع باعث، تاثیرات مثبت بر روی آمار سرقت سارقین شده و از ورود آنان به هر مکانی را غیر ممکن می سازد. ما در این مطلب سعی داریم شما را با تاثیرات دزدگیر بر سرقت از خانه آشنا کنیم، پس با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.


تاثیرات دزدگیر بر سرقت از منازل

یکی از موثر ترین راه برای جلوگیری سرقت از خانه، خریداری سیستم حفاظتی بوده که به صورت یک پک کامل طراحی متناسب با نیاز افراد تولید شده است و می تواند تمام اماکن مختلف مانند: فرشگاه ها، بانک ها و مراکز تجاری و درمانی را تحت سلطه خود در بیاورد.

البته لازم به ذکر بوده همه نوعی از سیستم های حفاظتی، نمی توانند تاثیرات مثبت بر سرقت از خانه بگذارند حتی ممکن است باعث به وجود آمدن بی اعتمادی در بین کارابران شود. اگر افراد قصد دارند تاثیرات دزدگیر بر سرقت از منازل را ببینند و یا از کارایی آنان مطمئن شوند، باید به نوع مدل و برند دزدگیر حتی به شرکت سازنده سیستم حفاظتی، قبل از خریداری توجه فرمایند.

از بهترین حالت و موثر ترین دزدگیر بر سرقت از منازل، سیستمی بوده که مجهز به قابلیت تماس با سیم کارت و خط شهری یا همان ثابت بوده. این مدل دزدگیر و ورود افراد غیر متفرقه را از طریق پخش پیام صوتی و از طرف پیامک به تلفن ثابت به تعداد افراد که شمار آنان بر حافظه دستگاه ذخیره شده است تما س و ارسال پیامک می کند.

آشنایی با تاثیرات دزدگیر بر سرقت از منازل

آشنایی با تاثیرات دزدگیر بر سرقت از منازل

امروزه برای بر قراری امنیت ساکنین و محل کار استفاده از سیستم حفاظتی بوده که به روش های متفاوت ثاثیرات مثبت بر جلوگیر سرقت از منازل دارد؛ می توان برای پیشگیری دزدی سارقین، محافظت از اموال و حیوانات خانگی می تواند تاثیرات بسازی داشته باشد.


v ایمن نگه داشتن خانواده و منزل در برابر سارق:

سیستم دزدگیر منزل به دلیل جلوگیری از ورود سارقین با استفاده از انواع تجهیزات حفاظتی مانند: سنسورها یا آژیر و بلندگو، سیستم تماس تلفنی و خط شهری، پدال های اعلام سرقت و … می تواند به راحتی از ورود خانه جلوگیری و سارقین را از خانه دور نگاه دارد. حقیقتا می توان اشاره کرد زمانی سارقین دست به سرقت می زنند که اعضای خانواده در منزل حضور نداشته باشند یا به مهمانی و مسافرت رفته اند باشند، اتفاق می افتد. اما تاثیرات دزدگیر بر سرقت از خانه مانند یک نگهبان عمل می کند که به صورت مداوم می تواند بر بالا رفتن امنیت تاثیرات بسزایی بگذارد.


v ایمن نگاه داشتن حیوانات خانگی:

برخی از افراد در خانه های ویلایی خود حیوانات زینتی مانند: سگ، گربه و پرندگان گران قیمت نگه دارای می کنند. اما برخی از مواقع پیش می آید که اعضای خانواده برای انجام دادن امورات خود، بدون همراه کردن حیوان خانگی به مسافرت می روند. بهتر است برای جلوگیری از سرقت حیوان زینتی، استفاده از سنسور حرکتی دزدگیر منزل بوده. به دلیل اینکه به کوچک ترین حساس بوده و از ورود جلوگیری می کند.


v کنترل از راه دور

یکی دیگر از تاثیرات دزدگیر بر سرقت از خانه، اجازه دادن  کنترل از راه دور منازل توسط صاحبین بوده. کارایی سیستم کنترل از راه دور دزدگیر فایروال به این صورت بوده که با دانلود و نصب اپلیکیشن گوشی موبایل، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم روشنایی، فعال و غیر فعال کردن دزدگیر و … را به دست بگیرد.


v آگاه ساختن صاحبین دستگاه:

یکی دیگر از تاثیرات دزدگیر بر سرقت از خانه، آگاه ساختن مالکین اموال از طریق ارسال پیامک، تماس با تعدادی از  شماره های ذخیره شده، خواندن پیامک و اطلاع رسانی کدام زون در چه قسمتی توسط ورود سارق تحریک شده است کارایی دارد.


v صرفه جویی در مصرف برق:

از دیگر تاثیرات دزدگیر اماکن، صرفه جویی بر مصرف برق در زمان، فراموشی خاموش کردن سیستم های مصرفی برقی بوده، کارایی سیستم دزدگیر به این صورت بوده با استفاده از سیستم کنترل از راه دور، بیرون از خانه می تواند با فشار دادن یک کلید لامپ های خانه را خاموش کند و این موضوع باعث می شود مصرف برق صرفه جویی شود.


v ایجاد آرامش ذهنی برای مالکین:

همانطور که خبر دارید، به دلیل اوضاع اقتصادی نابسامان، باعث بالا رفتن آمار سرقت سارقین بوده و همین موضع باعث بالا رفتن میزان دغدغه افراد برای محافظت از اموال خود که طی چندین سال زحمت به دست آورده اند محافظت کنند. از دیگر تاثیرات استفاده از سیستم دزدگیر،  ایجاد آرامش برای ذهن مالکین اموال بوده موجب آرامش خاطر شدن ذهن افراد می شود، به دلیل اینکه از هرگونه ورود و خروج غیر قانونی جلوگیری می کند.


v تحت پوشش قرار دادن بیمه

از تاثیرات دزدگیر اماکن بر اماکن مختلف که می توان به آن اشاره کرده، تحت پوشش قرار گرفتن بیمه برای خسارات وجود آمده جبران ناپذیر بوده. یکی از شرایط بیمه کردن شرکت بیمه وجود دزدگیر در منازل و محل کار بوده.

سخن آخر:

در این مطلب ما قصد داشتیم شما را با تاثیرات دزدگیر بر سرقت از منازل و تاثیر آن بر وجود ارتقا سطح امنیت خانه و محل کار صحبت و آشنا کنیم. و اگر قصد دارید قبل از خریداری با مشخصات دقیق دزدگیر اماکن و تجهیزات بیشتر آنان آشنا شوید می توانید به سایت دزدگیر فایروال سربزنید که بعد از آشنا شدن می توانید بهترین مدل آن را خریداری فرمایید.

منبع : دزدگیر فایروال